Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 stycznia 2011

Projekt 234 - rozpoczety!

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu
Na początek może słów kilka dlaczego w ogóle powstał blog. Postanowiłam w końcu poradzić sobie sama ze sobą czyli z moimi dodatkowymi kilogramami. Do tej pory brakowało mi nie tyle motywacji ile silnej woli żeby dać radę. Chciałabym się z Wami dzielić moimi rezultatami, przepisami i pozytwną energią że można sobie poradzić.
Sama nie wiem czy mi się uda - liczę jednak na Wasze wsparcie i na Wasze doświadczenia. Moją drogę do szczupłej sylwetki nazwalam "Projekt 234", ponieważ w 234 dni chciałabym osiągnąć sukces - czyli moją wymarzoną wagę 52 kg
Swoim blogiem chciałabym bardzo wesprzeć inne osoby, które również mają problem z nadwagą i nie wiedza jak sobie z tym poradzić.
A więc, do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz